söndag 5 april 2009

Ingen träning bara shopping

Nu ligger de där, mina nya Asics Nimbus, hånar mig för att jag inte får springa i dag. Det har ju varit, och är fortfarande, en vilovecka för att jag ska ge min kropp en chans att återhämta sig. Förra helgen kändes kroppen väldigt "tung" och den svarade inte bra på träningen, därför bestämde jag mig för en lugnare vecka. Den här veckan har träningen gått väldigt bra, det kanske är tack vare den lättare veckan, framför allt mentalt att veta att det är en vilovecka. I går blev det dock BodyCombat som jag körde alldeles själv för första gången på länge och då kändes kroppen med mig igen. I dag och i morgon är det vilodag. Trots att det kliar rejält i benen! Tur att jag drar iväg på tjänsteresa nu så jag inte har någon som helst möjlighet att träna förrän på tisdag....

Inga kommentarer: