söndag 29 mars 2009

Vilodag

Det var länge sedan jag hade en total vilodag med noll aktiviteter. På lördagen var det dags. Jag strök snabbt morgonens BodyCombat till förmån för sömn. Kan väl erkänna att det berodde på festen som var dagen innan också.... Känner mig lite konstig i kroppen, trött, seg, nedstämd kanske. Efter en snabb kik över senaste tidens träning så kan det vara så att jag kört lite för hårt och behöver vila. Kommande vecka blir alltså en lugn vecka, tur att mäster Szalkai också tycker det. Fast i kväll har jag lovat hoppa in och vicka på en stepklass och en coreklass. Jag har inte kört step sedan step-brädorna uppfanns (nästan). Och det rycker faktiskt lite i springbenen också, mannen kom precis hem från ett långpass och ser sådär extremt nöjd ut som man bara gör efter ett långpass i bra väder, med trevligt sällskap och en känsla av att det inte var ett slitpass utan mer ett njutpass. Åh, jag vill också! Men nej, nu är det uppladdning inför kvällen och sedan en lugn vecka. Därmed basta!

Inga kommentarer: