söndag 15 mars 2009

Super Sunday avklarad!

Japp, premiärnerverna var där. Skakigt, jobbigt, alla moves var som bortglömda när det var dags för mig att göra entré och presentera BodyCombat 39's första låt. Det var tokmycket folk och alla var taggade till tusen. Utom jag som laddade med schlagerfest i går och babysim i morse.... Kände mig allmänt seg när jag gungade igång låt nummer ett men sedan släppte det. När jag körde min andra låt, låt 7, var all seghet som bortblåst och jag öste på som om det inte fanns någon morgondag. Så himla kul!

Sedan var det dags för BodyPump-gänget att köra release för 69. Roligt! Tog det lite lugnt eftersom energinivån hade sjunkit ner under anklarna någonstans.

Nu sitter jag hemma och ska göra så lite som möjligt. Trots att solen skiner och mannen stack iväg på löptur. Jag motstod. Hade inget val, ingen ork i kroppen finns att uppbringa till något annat än surfning, mys i soffan med sonen och sedan middagsbestyr.

En bra helg!

Inga kommentarer: