onsdag 11 mars 2009

Min morgon i bilder

Dålig sömn igen, alldeles för tung mag på kvällen och ett glas vin. Borde skippat den tunga maten och vinet. Gäsp! Första utmaningen på dagen, gå upp när klockan ringer 05.50, på med kläderna och tryck på rätt knapp i hissen. Check!

Där stod banden alldeles tomma och ensamma och bara väntade på att jag skulle invadera dem och göra dem sällskap under en halvtimme. Slog mig igen att den inte visar km utan något annat mysko. OK, kör på tid. 5 km lätt distans, hm, ungefär 35 minuter då. Lunkade på väldigt lugnt i dag, inga ökningar alls. Vara snäll mot kroppen var det ju. Senan under foten protesterar. Inte bra. Har ingen lust att springa med mina inlägg igen.
Härlig, lång stretch, ingen stress, inga krav, bara ta det lugnt och andas. Fortfarande alldeles själv i gymmet.
På väg i hissen igen, nöjd och glad över ännu ett avklarat pass. Nu väntar dusch och härlig hotellfrukost som jag den här gången har tid att äta också inte bara titta på och sukta efter.

Inga kommentarer: