söndag 8 mars 2009

Omöjlig planering

Ibland känns det som att tiden aldrig räcker till allt jag vill göra! Det kommer en massa saker emellan mig och min träning, såsom jobb.... ;-)

Kommande vecka är en typisk "tryck-in-träningen-med-armbågarna"-vecka. Det innebär att jag får försöka köra tre pass på måndag, långpass på torsdag fast det egentligen inte funkar för jobbet och sedan nya releasen av BodyCombat och BodyPump på söndag trots att jag vet att kroppen kommer att skrika NEEEEEEEJ då det är dagen-efter schlagerfesten nummer ett. I allt det här ska familjen på minisemester till Stockholm fredag till lördag vilket innebär noll träning då. Fast kul att gå på genrepet till Melodifestivalen!

Så summerat blir det här en hektisk vecka med start i morgon bitti med pass nummer ett. En vecka också i schlagerns tecken!

Inga kommentarer: