fredag 26 juni 2015

Allt är klart - nu kör vi!

Börjat packa, fixat med logistik, cykel, vädret ser hoppfullt ut, vattnet är kallt (ja för 14,3 grader är ju inte tokvarmt direkt) och sista passet är gjort. Eller egentligen säger coachen att jag ska köra kort sim, cykel och löp i dag också men jag vilar. I går körde jag sista cykelpasset, 5 mil med (för mig) snabbt tempo och det kändes riktigt bra. Skönt att ha med mig det i bagaget till i morgon. Gänget exkl snabb-Kalle innan passet.
Boel tyckte hon skulle räta upp en stolpe på en fin äng. Alternativ träning tror jag visst det kallas.
I morgon vid sextiden åker cirkusen iväg. Jag hoppas att jag inte fryser ihjäl på cykeln, jag hoppas också pressa min cykeltid något då jag tycker att det hänt saker där i år. Sen får det bli som det blir. Har inte bestämt om jag ska försöka trycka på eller om jag ska se tävlingen som ett känna på distansen. Myspys eller hard core. Dagsformen får avgöra. Och hur jag sover i natt för den här natten var helt bedrövlig.

Hepp! Nu kör vi!

Inga kommentarer: