torsdag 11 oktober 2012

Junajted Stajts ov Ammerica

Har varit pa tjansteresa hela veckan, sitter pa flygplatsen i Seattle och ska alldeles strax aka hem. Skont. Har lyckats med manga saker har i Ammerikat:

1. Stanga mig ute fran mitt Facebook-konto, hande nar jag loggade in mig pa en dator hos sjalvaste Bill Gates. Eller nja, samma byggnad som han sitter i.

2. Ata jordens storsta frukost! Inte undra pa att amerikanarna (inte alla) behover tva flygstolar. Bildbevis kommer.

3. Ata overhuvudtaget alldeles for mycket och for ofta. Sedan jag kom till flygplatsen har jag BADE hunnit med en latte+chokladbrownie OCH Lays chips. Nar hande det senast?

4. Amerikanarna tranar inte som vi pa gym. Ett langre inlagg om det senare men jag kan saga att jag ar fascinerad.

5. Springa tre ganger pa detta gym men jag holl pa att ramla av bandet alla gangerna for att det fanns sa mycket intressant att iaktta.

6. Jetlaggad sa in i Norden. Hur blir det nar jag ska over om nagra veckor och springa typ en mara?

Langtar hem efter mina alsklingar, min sang och rutiner. Baj, baj Ammerikat!

Inga kommentarer: