fredag 27 april 2012

Långpass och skrynklig

Velar fram och tillbaka. Har dåligt med tid nu igen och det finns ett långpass inplanerat. Ett sånt där galet pass som innebär att jag åker direkt från ett möte, racerfart hem och byter om, sticker iväg utan riktig lunch, springer i helst två mil, hem, byter om, förhoppningsvis hinner äta något, tokjobba lite till och iväg på innebandycup. Eller så gör jag precis som ovan men tar ett kortare pass och slipper tokstressa men är "skyldig" Szalkai ett pass som jag då kanske tar på måndag i stället. Dessa val.....

Det blir nog så att jag drar iväg som om jag ska på långpass och bestämmer mig hur kroppen känns. Minst en mil, målet två mil. Lugnt och skönt.

Fick precis ett sms från träningskompisen från i helgen. Vi fick en goodiebag vars innehåll jag inte hunnit kika så noga på men däri låg tydligen en kräm från Kerstin F som var helt underbar, gjorde huden minst 20 år yngre och slätare. Visst ser jag ut att behöva en maxiförpackning av den va?

Inga kommentarer: