torsdag 23 februari 2012

Kunglig dag!

Vilken start på dagen - en underbar nyhet om en liten tjej som kommit till världen. Grattis Viktoria och Daniel! Jag undrar hur det känns att vara så påpassad när det enda man vill är att få umgås i den lilla familjen och bara hitta varandra.

I Marres värld finns inga barn i sikte (så vitt jag vet) utan närmaste mage man kommer är core-passet jag ska köra för deltagarna i dag på lunchen. Har tänkt busa till det lite och börja med en cirkelmojäng..... Jag återkommer med responsen.

I går hann jag med Functional Moves som deltagare för första gången på länge. Passade på att fläska till med 10 kg på nästan alla övningar. Jisses vad armarna skakade där ett tag. Men jag bet ihop. Efter det passade det bra med dragspelsövande i bästa orkestern. Återhämtning.

Inga kommentarer: