fredag 24 februari 2012

Hypokondriker

Går och känner efter hela dagarna om jag också ska få magsjuka eller inte. Halva avdelningen har haft eller har någon i familjen som har magsjuka. I går kväll trodde jag att timmen var slagen för mig också, kände hela eftermiddagen hur det stormade i magen och kurrade så medarbetarna fick ha öronpluttar i för att kunna koncentrera sig. Drog iväg på dotterns innebandy och kände mig så trött, så trött. Middagen gick i utan problem men sen blev jag ännu tröttare. Bestämde mig för att hoppa över kvällens löptur för vem vill ha brunt i brallan en torsdagkväll?

Kvällen bestod i att läsa nya Fitness Magazine, äta en ansenlig mängd tunna potatischips och sedan gå och lägga mig vid åtta ungefär. Somnade direkt och sov ända till morgonen. Något trött med andra ord. Så därför är jag nöjd med mitt val i går - ingen träning och lite extra energi i form av chips. Halleluja!Har också bestämt mig för att ändra från Szalkais 4:30-program till 5-timmarsprogrammet på löpningen. Det känns mer hanterbart. Nu så! Mogen-Marre har talat!

Laddar med lunchpass i dag också, den här gången Functional Moves. Bring it on!

1 kommentar:

Carina sa...

Verkade som om att du behövde vilan och chipsen :)
Ha en underbar helg
Kram!