måndag 23 maj 2011

Marathonveckan

Tänk OM. Men nu är det inte så. Nu är jag snällt hemma och kör releaser av BodyCombat och Functional Moves på lördag i stället för att springa 42,2 km. Inte så mycket mer med det. Ser dock fram emot att få höra Mannens version, krämpor, glädjestunder när han stapplar hem på lördag kväll. Hade varit kul att finnas på Stockholms gator men nu fungerar inte det heller.

Men jag laddar också för en bra vecka. Ska på underbar tjänsteresa denna vecka, till Tylösand (bilderna är från hotell Tylösands hemsida). Ska försöka hinna med att njuta mellan föreläsningar. Och just ja, ska ju hålla någon typ av föreställning för tusen personer också, glömde det. Så kanske inte bara njutning då.

I kväll kör jag racer så det sjunger om det. I morgon kör jag förhoppningsvis också racer fast inte så långt. På onsdag morgon drar jag till Tylösand och slappar till fredagen (kan eventuellt klämma in någon löpning/gym). Direkt hem och på partaj. Lördagen = releasedag och söndagen racer igen (eftersom jag slipper återhämta mig från en mara då). En bra vecka!

Inga kommentarer: