fredag 11 september 2009

Hurra för fredagar.....

.... speciellt de jag får springa långpass på!

I går fortsatte träningen inför Multisport-tävlingen. Paddling i kanadensare. Denna gång betydligt stadigare och snyggare, även vid i- och urstigning. Vi börjar kunna detta nu! Eftersom kompisen drar iväg till Mallorca på en veckas semester snart (dålig timing, precis när vi ligger i hårdträning, fniss) så blir söndagen en sorts genrep. Planen är några km på cykel, 3 km löpning, 5 km cykel, 40 minuters paddling med lyft, 5 km cykel, 3 km löpning. Det ser jag fram emot!

I eftermiddag laddar jag för långpass alltså, ungefär 20 km planerar jag att få ihop. Det sista långpasset innan Lidingöloppet. I morgon är det heldag med Les Mills - Super Saturday! Och söndag alltså multisport-träning. Det blir en späckad helg!

Eftersom jag var en sväng till Finland i veckan, inhandlade jag givetvis helglyx, ett lyx som Miss Agda föreslog och jag inte kunde motstå. Mmmmmmm.

Inga kommentarer: