torsdag 24 september 2009

Allt enligt plan

Jag är en perfekt projektledare som gör upp snygga projektplaner, budgetar, milestones osv. Jag gjorde en för mig själv som jag skulle följa slaviskt. Den gick ut på en start i LL på lördag. Än så länge håller jag den.

Plan:
Frisk klockan 19.00 på onsdag kväll CHECK
Vilodag utan feber på torsdag CHECK (so far)
Kort formcheck på fredag (=kort löpning)
Start på LL lördag efter klockan 13.00
Målgång på LL efter ett lugnt och skönt lopp strax efter 17.00
Nöjd

Tills jag kan gå vidare med nästa steg i planen, tittar jag på cykel och låtsas att jag är med och kör. Jösses vad det går undan!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vilken startgrupp startar du i? jag är i trean, säg hej om du ser mig! :)

Marre sa...

Andrea: Du är ju en riktig gasell! Jag kvalar mer in i snigel-gänget... Jag startar i startgrupp sex så jag kommer att flåsa dig i nacken hela loppet! ;-)

Snorkkis sa...

Vilken bra projektledare du är. Kan man anlita dig om man behöver planeringshjälp vid tillfälle? Typ att man vill ha en formtopp en viss dag osv.? Lycka till i morgon!