tisdag 3 november 2009

Immigt värre

Det funkar inte för mig att knäppa kort när jag är ute och springer. Jag ser alltid ut som Sjörövar-Fabbe fast med imma över ena glaset i stället för lapp. Aldrig imma på båda glasen. Ett mysterium som jag måste koppla in företagets FoU-avdelning på känner jag.
Det blev i alla fall en härlig måndag med BodyPump och BodyCombat som sig bär. Öste på rejält på benböjen och bröst på pumpen så det darrade vill jag lova. Hela kroppen shakade loss som i en egen dans. Men jag höll ut, åkte hem och laddade med energi innan jag kom tillbaka med ny energi och en fighting spirit för att leda BodyCombat.

I dag blev det en tidig morgon, en massa mil i bilen, möten, en massa mil i bilen på vägen hem och sedan - äntligen - en löptur innan solen gick ner. Det är inte många vardagar jag får till det!

Distans: 7,3 km lätt
Tid: 49 minuter
Känsla: Mycket tungt, benen ville inte alls, pannbenet var inte med. Tungt helt enkelt.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Det funkar inge vidae för mig heller, men det beror nog mest på att jag 1. har med mig mobilen max en gång av 50, 2. inte har ro att stanna för att fota och 3. har för kass kamera :) Tyckte din bild var helt ok :)

Snorkkis sa...

Men hur gör alla som ser normala ut på sina bloggfoton? Mysterium! Jag brukade förr skicka foton på mig själv till mamma när jag var ut och reste, då jag tänkte att hon säkert skulle känna sig lugnare om hon såg att jag liksom var i liv, men jag fick sluta med det eftersom jag alltid såg ut som ett spöke på bilderna och mamma blev jätte orolig.