fredag 20 november 2009

Fredag, fredag, fredag

Äntligen fredag, som jag längtat! Jag firar detta genom en sväng till gymmet, löpband och kanske någon vikt också. Har jag tur får jag med mig kompisen också. Sen hämtar jag sonen och vi ska ha myskväll i kväll. Pannkakor med sylt och grädde är det beställt. Jajjamensan säger mamsen. Det kommer att sitta perfekt efter en lång vecka.

I går kväll stressade jag hem, sprang en kort vända, hem och handlade, iväg på BodyPump. Perfekt kväll. Fast tyvärr avslutades den med 4 timmar budgetarbete. Pust.

Distans: 4,7 km lätt
Tid: 29 minuter
Känsla: Väldigt lätt, jag blev förvånad!

I morgon är det fest igen, tjohoooo! Då drar vi iväg med en annan familj till en bastu i närheten. Det blir glögg, korvgrillning, badning i sjön (om jag törs) och bastu-öl. Succé tror jag! Skönt att umgås i verkliga livet och inte bara på Facebook, mail eller sms. Men innan festen ska jag riva av några kilometer på löpbandet, direkt på morgonen så att det blir gjort. Träning man planerar är träning som blir av. Amen.

Trevlig helg!

Facebook får en annan innebörd helt plötsligt:

Inga kommentarer: