måndag 16 november 2009

Goda nyheter!

God nyhet nummer 1
Det är måndag, en härlig vecka framför mig som jag kan fylla nästan hur som helst. Börjar direkt i dag med BodyPump och BodyCombat.

God nyhet nummer 2
Ser att Szalkai jobbar för fullt med marathonprogrammen och att de kommer ut 30/11, det är ju snart! Snacka om inspiration! Kan bli 4,5-timmarsprogrammet i år..... Känner mig grymt stark.

God nyhet nummer 3
Vårt löpband har återfunnits under diverse bråte såsom tält, tomma kartonger, pulkor och annat. Och det fungerar dessutom, det kollade maken i går när jag tränade annat. Flera kilometer fick han ihop. Hurra!

God nyhet nummer 4
Det har kommit ut ett nytt nummer av Aktiv träning som ser ut att innehålla en massa roliga saker, bl a artikeln "Förbättra din löp- och cykelform, simma dig stark i vinter". Mäh, hur kunde de veta att jag behöver tekniktips och träningsprogram? Me like.
God nyhet nummer 5
Funderar på att cykla Tjejvättern, om jag får någon med mig....

God nyhet nummer 6
Nu anmäld till Kristina-loppet (skidor) i februari. Nu saknas bara snö och skidor. Och teknik förstås.... Fast det underbara numret av Aktiv träning innehåller också artikeln "Innan snön faller: skidträning inomhus".

Inga kommentarer: