onsdag 4 november 2009

Blääääää

Så mycket jobb och så lite tid. Sitter och jobbar hela kvällarna och hinner inte med någonting vettigt. Resa 20 mil, möten, 20 mil hem, skjutsa barnen till träning, mat, snabb core, jobb igen. Blä. Har en stor presentation i morgon som jag är ruskigt nervös inför..... Önskar jag kunde sticka ut och springa av mig nervositeten och spänningen nu men det är så mörkt ute och jag är så trött.

När presentationen är över i morgon ska jag fira rejält. Ja, banne mig! Det får bli både en kort löptur och en BodyPump. Eller kanske Yoga och BodyPump. Spelar ingen roll vilket, bara jag får ruska av mig allt elände.

God natt!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

När det känns som värst kan du trösta dig med att jag är i samma situation :) Jag har så sjukt mycket just nu att jag inte förstår när jag ska hinna andas :)