måndag 16 november 2009

Jag älskar den här dagen!

Den här dagen blir bara bättre och bättre för varje sekund. Och ni kräks väl snart på min glättiga ton men jag kan inte sluta.
Nu är jag och mina två kompisar anmälda till Kristina-loppet (skidor) i februari. Känns så himla roligt och utmanande. Som sagt var återstår bara att hitta snö, skidor och teknik (som lämnades någonstans i klass fem på mellanstadiet).

Dessutom har jag och Klassiker-kompisen nu anmält oss till Tjejvättern. Tjohoooo! Det kom från ingenstans och bara bestämdes över mail. För att vi inte ska kunna dra oss ur så anmälde jag oss direkt. Då var det gjort! Fast sen började jag fundera över praktiska saker som transport och boende. Det blev jobbigt.... 30 mil dit, vi valde en tidig start = innan nio. Hmmmm. Och det kanske inte är så smart att köra bil direkt efter heller. Övernattning alltså. Gånger två. Vart? Började ringa runt och insåg ganska snabbt att det var fullt. ÖVERALLT. Jaha, hur gör vi nu? Bestämde mig för att ringa det första hotellet en gång till och gissa vad? De hade PRECIS, sekunden innan, fått en avbokning på ett dubbelrum. Det måste vara ödet!

Ja, den här dagen, den 16/11 ska jag för evigt minnas med ett leende. Nu ska jag börja lägga upp ett cykelprogram också. Roligt!
Ja, jag vet. Jag ger mig nu. Ska försöka återvända till jorden igen. Jorden anropar Marre, tillbaka till verkligheten. Jag ska ju för tusan dra iväg för dagens pass nummer 2; BodyCombat. BodyPump är redan avklarat, ni behöver inte ens gissa hur det gick va? ;-)

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Vilken rolig dag! Och vilken tur att det löste sig så bra med boendet! Bara att börja träna skidor (och cykel) nu då :)