söndag 5 augusti 2012

Halloj vardag

I morgon är semestern slut. Fyra veckor av slappa, sola, träna, umgår med kompisar. Men jag konstaterade på banketten i lördags att det absolut inte innebär ångest utan mer skönt att återgå till rutiner, till arbetskamrater, härliga utmaningar, massor med roliga tävlingar och annat skoj som händer i höst. Framför allt ser jag fram emot att få återgår till mina matvanor med mellis, lite dåligt med det på semestern (förutsatt att kaffe alt rosévin inte räknas). Så från och med i morgon välkomnar jag keso in i mitt liv igen. Längtar!

Funderar också över träningsupplägg, har varit lite hej och hopp efter maran men å andra sidan är det bra med vila också. Har problem av och till med höft/rumpa/ben så jag ska ta tag i det direkt i morgon bitti och boka en tid hos sjukgymnast/kiropraktor. Wish me luck!

För övrigt är det tävling näst helg också, ska visst cykla från Sälen till Mora. Så nice! Återkommer i morgon med en augusti-tränings-planering. Vilken cliff-hanger....

Inga kommentarer: