lördag 19 mars 2011

Träningsfokus och filmrecension

I går blev det en riktig träningsdag - började med morgonsim, fredagsspinning som jag utökade från 60 minuter till 90 minuter och avslutade med privatundervisning i BodyCombat. Gissa om det var skönt att avsluta kvällen med bastu, öl och vänner. I morse startade jag dagen morgonjogg, sonen var min PT och som han jagade på mig. Fortare! Fortare! Du springer ju lika fort som en treåring! ÖÖÖÖÖÖÖÖKA morsan! Han knäppte kort och filmade för att kolla min teknik. Hela tiden. Orkade i exakt 30 minuter innan jag flämtande la mig på golvet och bad om nåd. Varför har jag betalat dyra pengar för en PT när jag har en son som är hundra gånger mer krävande?

I eftermiddag blev det shopping och bio. Vi såg "Hur många lingon....". Säger bara - se den. Otroligt vacker och varm film, både skrattade och grät hela filmen igenom. En varm känsla i hela bröstet spred sig i biosalongen. Aaaaah.

Inga kommentarer: