torsdag 27 augusti 2009

Less Fluff vecka 2

Torsdag igen, det betyder sammanfattning av vecka 2 i Less Fluff.

Sammanfattning av veckan
En jobbig vecka på många sätt. Kroppen känns fortfarande konstig, jag äter hormonmedicin så det kan vara det som är boven i dramat. Eller så är jag övertränad? En hel del onyttigt har jag stoppat i mig när jag tyckt synd om mig själv. Det beteendet måste jag sluta med!

Träning
Löpning: 4 gånger (37,65 km)
Yoga: 1 gång
BodyPump: 2 gånger
BodyCombat: 1/2 gång
Vilodagar: 2/7

Resultat
Vecka 2: + 0,4 kg
Vecka 1: -1,6 kg

Nästa vecka
Inte kul att få ett plus, men det är inte så konstigt med tanke på resultatet första veckan. Men nästa vecka blir en riktigt utmaning! Tjänsteresa mest hela veckan så träningen får stryka på foten en del. Men det kanske jag behöver nu? Maten blir också en utmaning, det är svårt att inte få bestämma sin egen mat. Dessutom en hel del vin och annat....

Inga kommentarer: