tisdag 11 augusti 2015

Jag är nummer 289

Nu är det på riktigt. I dag kom brevet med mitt nummer. 289. Det känns som ett bra nummer. Undrar hur man säger det på danska?

Cykel tidigt i morse, nästan innan tuppen gal. Väntade in den här bönan som redan tjuvstartat med 12 km. Dryga 4 mil och en bra känsla i kroppen. Försökte hitta den där känslan av ett tempo som jag kan hålla i en hel evighet. Eller i alla fall 18 mil. Det kändes bra men samtidigt är tempot jag håller just nu inte det jag vill. Kanske är jag nedtränad, kanske behöver jag vilan som kommer nu. Hoppas.
Avslutade med ett kort crosslöp där jag utan några som helst problem kunde snitta 5:49 och snabbaste kilometern under 5:30. Löpningen är min starkaste gren just nu, det känns skönt. Hoppas bara cyklingen släpper nu....

Nu återstår ett simpass i kväll, sen är det ganska lugnt resten av veckan. Ladda, ladda, ladda.

Inga kommentarer: