onsdag 4 juni 2014

Om att fira sina framgångar

Jag är urusel på det. Att stanna upp, reflektera, vad gick bra, vad gick mindre bra och framför allt FIRA! Så vi marathontjejer gjorde slag i saken och bestämde helt enkelt att ha en kväll för att älta, fira, älta och fira lite till. Så befriande! Där satt vi, Snabb-Kicki, min team-kompis Marie och jag med var sitt glas rosé och en stor skål med chips. Typiskt bra. Så bra att jag glömde fota. Kan dock tipsa om ett riktigt gott rosévin (tänk att jag är så mångsidig att jag förutom träningstips också delar med mig av vintips).

Lite lustigt för på lunchen träffade jag en vän och vi hade ett långt samtal om alkohol och framför allt konstaterade vi att om rosévin skulle förbjudas skulle vi inte har några som helst problem med alkohol. :)

Nä, i dag är faktiskt inte en sån där klackar-i-taket-dag. Det är inget träningsrelaterat och inget rosévinsrelaterat så jag väljer att inte berätta om det här. Däremot tänker jag om när det gäller träning och väljer yoga i stället för löpning i dag. Jag och mina tankar behöver det.

Men fira var det! Ser ni de där två snygga brudarna i rosa vid staketet - det är jag och min team-kompis det! Notera gärna mina stödstrumpor och glipan som uppstår till tightsen. Grrrrr. Sexy babe.

Inga kommentarer: