torsdag 24 juni 2010

Hemma i Sverige igen

Hemma igen efter en händelserik jobbvecka vid ryska gränsen. Jag hann med en kort löprunda också vid sjön Saimaa, så otroligt vackert! Hade kunnat springa hur länge som helst om jag hade haft tid. Men som sig bör skulle det bastas ihop, precis som på alla konferenser/möten som hålls i Finland....
Efter middagen tog jag en kort promenad för att få maten att sjunka, vilken magnifik solnedgång det var. Doppade till och med tårna i Saimaa. Livet är underbart!
Nu ska jag jobba några timmar till, sedan frisören, packning och iväg till stugan med goda vänner för midsommarfirande. Vädret ser hoppfullt ut, inte regn hela tiden i alla fall. Skönt! Ha en trevlig midsommar, vänner!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Glad midsommar på dig med!

Miss Agda sa...

Herregud vad vackert. Jag kommer ju från finska västkusten och har mest bara upplevt havet, varit på Saimaa endast några få ggr.