tisdag 24 juli 2018

Just nu

På väg: Mot en kär vän som bor alldeles för långt bort men som nu råkar finnas i mina krokar. Längtar!

Ser: Höstens planering, ett slut och en överlämning av 11 års arbete.

Bär: Kjol och tunn t-shirt. Svårt att vara business-klädd i denna värme.

Hör: Fläktens surrande.

Tänker: Tänker på jobbproblem som måste lösas. Nu. Helst i går. Hur?????

Får: En bild på världens sötaste kontorshund. Vill också ha. Och så får jag värmeslag.
Tränar: Skulle tränat i morse men kunde omöjligt sova i natt så jag ställde klockan på vanlig tid. Tänker löpning och styrka sent i kväll.

Väljer: Att släppa excel-arket och gå och hämta kaffe i stället.

Rekommenderar: Calippo! Totalt beroende av Calippo när det är så här varmt.

Dricker: Gul dricka i stora mängder. För stora. Har gått från 50 cl flaskor till 1,5 liters flaskor.

Köper: Skulle vilja köpa en ny Garmin men än har jag inte klickat på köp. Nya löpskor skulle också behövas. Men närmaste inköp blir en glass.

Sparar: Energi. Jag har massor med energi nu och jag försöker komma på exakt vad/vilka som ger och vad/vilka som tar energi så att jag kan hålla kontot uppe.

Inga kommentarer: