torsdag 30 juni 2016

Aktivera Fabriken

Som jag har varit nyfiken! I dag hade Aktivera Fabriken äntligen öppet hus så jag passade på att kika in på leklandet. Christian visade runt och Pojkvännen hängde och klängde. Jag wow'ade mest. Han propsade på ett foto när han varit så duktig att han klättrat upp på hinderbanan alldeles själv (tror jag, eller så stod någon där bakom och puttade honom i rumpan).
Jag klämde och kände på allt men med tanke på att det är tävling på lördag vågade jag inte göra några stora, yviga rörelser....

Christian däremot visade på ett mycket föredömligt sätt hur man hoppar långt likt en apa. Man tar massor med fart.
Och sen släpper man taget. Hua.
I kväll är det prova-på-pass kl 19:00, våga gå dit och testa! Det ska jag göra så fort jag kan! Kanske blir det veckans värsting som körs? Mer info hittar du här och här.

Inga kommentarer: