fredag 1 juli 2016

Min sommarbucketlist

Älskar sommaren! Älskar att kunna börja dagen med frukost i solskenet, så även denna morgon. Fåglarna kvittrade och även om jag fortfarande är så trött så jag nästan somnar sittande så känns det bra i själen.
I dag är det första juli, juli är magisk med förhoppningsvis lediga dagar, långa sommarkvällar och en kalender som tillåter det där lilla extra. Vad har du för sommarbucketlista?

1. Rosékväll med mina vänner (bokat)
2. Semestertripp till stugan i Finland (bokat)
3. Frukost i solen (hepp och fler blir det)
4. Häng vid valfri badstrand
5. Cykling till mysiga fik, till exempel det här stället:
6. Träning utan att behöva stressa till nästa sak.
7. Läsa böcker, läsa böcker, läsa böcker. Hur många som helst.
8. Sova så länge jag vill.
9. Grilla. Helst varje dag.
10. Kramas.
11. Vara i nuet.

Inte så svår lista kanske. Kanske fyller jag på den med mer saker. Jag har också lovat mig själv att inte köra hårt in i kaklet på mina sista jobbveckor utan försöka varva ner, stressa ner och vart gör man det bäst? Jo, på Selma Spa. Dit drar jag och kidsen på söndag morgon för att bara vara, bara prata, umgås. Sen kanske vi blir sjukt rastlösa redan efter 30 minuter men det finns ju utegym, gym bassänger, löprundor och annat för oss där.

Om du är rastlös så hittade jag en bra video med enkel sommarträning, det här ska jag testa!
Nu lite mer jobb och sen packning inför Vansbro Tri. Hua.

Inga kommentarer: