onsdag 17 december 2014

Julklappstips

En vecka kvar till julafton i dag. Sitter och klickar hejvilt på nätet och planerar en tur till ortens affärer på lunchen. Några tips på julklappar som jag själv skulle vilja ha följer här för dig som ännu inte är klar. Men kom ihåg att det blir jul ändå....
Simboj - en billig livräddare för dig som simmar i öppet vatten. Jag kommer aldrig mer att simma utan. Om du bor i mina krokar (Hofors) kan du enkelt köpa den från Fröken Simfena genom att maila henne på crawlkurs@simskolahofors.se för 399 kr. Leverans på studs.

Anmälan till någon rolig tävling. Och återigen, om du bor i mina krokar skulle jag knåpa ihop ett presentkort på vår lokala, nyinrättade Swimrun-tävling i Hofors som äger rum 12:e juli. #hoforsswimrun2015

Kanske finns det en crawlkurs du kan ge i present? Eller kanske en löpcoach och då rekommenderar jag givetvis energiknippet Carola som har löpgrupper, individuell löpcoachning och filmning av ditt löpsteg.

Inga kommentarer: