tisdag 11 december 2012

Dagens Marre

Vet att Dottern förbjudit mig att ha med dagens men i dag kunde jag inte låta bli. Fick nämligen frågan från ett av barnen i morse: "Men herregud, ska du gå till jobbet och se ut så där i håret!?!". Hmmm. Så hemskt är det väl inte?
Det är just här problem uppkommer när man tränar mycket, vill bara tvätta håret en gång om dagen (max) vilket blir efter kvällsträningen. Och eftersom jag är så kvällstrött så lägger jag mig i stort sett alltid med blött hår. Skulle önska det blev mer så där sexigt rufsigt och inte bara tok-rufsigt.

Var och sprang på löpband i går på lunchen, tänkte det kunde bli en ny, bra tradition. Packade också träningskläder i dag för att träna core på lunchen men av någon anledning blev jag kvar vid datorn i stället så det blidde inget. Får ladda till i kväll i stället.
 Julen är också en härlig tradition. Sonen gjorde en underbar skapelse i går. Så fluffigt och vackert!
Någon som inte gillar julen är Larz från Gävle. Vrid på huvudet och läs hans insändare i dagens tidning. Kul kille det där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknade dig på lunch-coren, men fler minutrar till mitt lag och färre till ditt! ;)
Tycker din frisyr är jättefin,så det så!

fröken simfena