onsdag 22 juni 2011

What's up?


Jomenvisstsörru. Börjar sakta men säkert ta mig ur dvalan. Långpromenad i går med vännen, kände mig sugen på ett eller sju glas rosé hela vägen vilket väl måste vara ett friskhetstecken? Har tillfälligt gjort slut med min massör (jag som är dålig på att boka tider) så därför invaderade jag jobbets massagefotölj efter lunchen. Vaknade med ett ryck efter 30 minuters knådning med dreggel på hela blusen och arga/finurliga blickar från konferensrummet brevid. Kan nog glömma det där med att försöka se viktig ut resten av veckan. Snarkning ses nog inte av västvärlden som något synonymt med auktoritärt ledarskap. Dregglet håller åtminstone på att torka nu.

OK, åter till en träningsblogg då. Någon som har tips på något gott rosévin? Och visst, ska väl kanske träna i kväll också. Functional Moves dårå.

Inga kommentarer: