onsdag 3 februari 2010

Längtar bort

I dag är en sån där dag man bara vill ska försvinna så att nästa dag kan ta vid. Inget känns riktigt roligt, det är bara trist, tråkigt och grått. På jobbet går det i ett, hinner inte riktigt med. Hemma är det kaos. Barnen är griniga och sura (kanske för att mamman är det). Pappan är helt ostrukturerad och sur (observera att det här är mammans sura syn på det hela). Nä, inte vet jag. Tror att det är dags att varva ner lite, antingen struntar jag i skidåkningen i dag eller så är det precis vad jag behöver i dag. Vi får se. I morgon är det dock en vilodag inplanerad så att jag kan ladda för långpass löpning på fredag eftermiddag/kväll.

Hur som helst tankade jag rejält med energi i går kväll på nybörjarpasset i BodyCombat! Alla var glada och körde på som bara den, oavsett om de kunde eller inte. Vissa pass är bara guld värda...

För övrigt går jag och räknar ner dagar tills vi ska åka till Thailand. Mmmmmm.

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

resor är kanske det bästa som finns att se fram emot! helt underbara! särskilt till sol och värme där man vet att kroppen kommer få slappna av ordentligt =)