måndag 1 augusti 2011

Nya tag

Sista semesterveckan innebär träningsvecka för Marre. Förra veckan var en återhämtningsvecka, det var skönt, men nu ska det taggas upp igen! Började gårdagen med ett svettigt BodyCombat-pass med dottern (som tydligen ville vara anonym) , avslutade med Yoga. Båda passen var helt otroligt underbara. Som jag har saknat gruppträning.

I morse började jag dagen med några kilometers jogg i sommarvärmen. Nu laddar jag för ett racerpass. Ljuva sommartid! Just ja, eftersom jag simmade några simtag mitt på dagen blir det som ett triathlon.Mannen och jag har fått ett par tjusiga tröjor också, dessa förpliktigar!

Nästa mål är Vasastafetten om knappa tre veckor, sedan väntar Multisport och Lidingöloppet. Dags att börja fila på upplägg. Måste absolut börja med långpass, det snarast möjligt. Och backpass förstås. Med andra ord - börja planera igen!

Inga kommentarer: