onsdag 10 augusti 2011

Blixtar och dunder

Tur att jag inte följde med MTB-räven på pass i går kväll, årets värsta åskoväder slog till precis när hon var i skogen. Det blixtrade, mullrade och regnade som aldrig förr. Och jag är som bekant livrädd för åskan. Nog för att det mullrade och bökade en hel del under släktmiddagen i går också, kände svetten rinna i rännilar på ryggen under ett flertal tillfällen...

I dag är en ny dag, tyvärr ska vi alla på begravning vilket förstås inte är kul. Hoppas på en fin tillställning med fina minnen av en fin människa.

Senare i dag ska jag rensa tankarna genom MTB-cykling i skogen och kanske hinner jag också med Functional Moves eller BodyCombat. Då ska det blixtra om musklerna så det heter duga!

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Ja, jisses vad det small och blixtra. Samma väder som när jag befann mig på racern i backarna mot Långshyttan (har svårt att glömma denna traumatiska upplevelse, jag är glad att jag lever...)

När jag ska ha släktmiddag nästa gång ska jag boka den där Marre för div jobb, hon verkar vara stark både psykiskt och fysiskt när det gäller alla detaljer runt om ;-)

Vad jag ville säga, hoppas dagen blir så bra den bara kan med tanke på omständigheterna.

Kram