torsdag 17 december 2009

Vilken post!

Stressade iväg på lunchen för att skjuta (nä skjutSa ska det nog vara) dottern och handla, en riktig tråklunch. Men när jag kom hem fick jag världens överraskning, världens bästa post:
Var helt säkert på att paketet från Spark i baken kommit, jag vann ett Nivea-paket, men det var något helt annat. En annan vinst i en annan tävling som jag inte ens vetat om att jag vunnit i. Hur roligt som helst! Julafton med andra ord! Och detta blir en given julklapp till mannen. Schhhhhh, säg inget.....
I dag är jag seg, mycket seg. Dåligt med sömn, kass i magen. Jag ordinerar mig själv sömn innan ett pass BodyPump i kväll. Ingen löpning alltså. Ska nog passa på att hämta ner några tomtar från vinden och julpynta. För i morgon är ingen vanlig dag....

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Kallas motivation på posten detdär!

Men du... att skjuta dottern; det var inte så snällt. Och att skriva det här kanske inte så smart.

:)

Marre sa...

Nä Snorkkis, du har rätt. Jag borde ha hållt tyst, nu är polisen efter mig. Suck. ;-)

Bäst jag korrigerar mig så jag slipper bli jagad av FBI över jul.