lördag 5 december 2009

Date med Tomten

I morgon ska jag ha en date med Tomten igen. Jag och ett gäng barn drar till Mora för att skaffa oss lite julstämning och viska våra önskelistor till honom. Det blir mysigt.

I dag har jag också tränat, mycket trevligt. Började med att testa löpning för första gången sedan skadan i ljumsken. Valde att ta det riktigt lugnt, körde lätta 4 km på band. Kände nog efter lite väl mycket men det gick bra. Avslutade med magträning. Vad härligt det är att få träna igen!

Distans: 4,1 km lätt
Tid: 30 minuter
Känsla: Tog det riktigt lugnt, skönt att vara igång.

Dagen bjöd på dop, min kära brorson skulle dränkas lite lätt. Han var hur snäll som helst under hela tiden. Efter massor med bullar och tårta drog jag iväg mannen på BodyPump-date. Mycket bra lördagseftermiddag.

Nu Robinson och chips. Mmmmmm.

Inga kommentarer: