tisdag 1 december 2009

Vilken dag och den har bara börjat!

I morse tog jag mig upp i ottan för att simma igen. Första gången på länge. Har fjantat runt med min ömmande ljumske länge nog. Tog det lugnt och lyssnade på kroppen. Den skrek inte så jag matade på 40 längder igen, dvs 1 km. Härligt!

Snabbt hem, frukost, iväg och ta sprutan mot svinis. Det gick oroväckande bra, kände inte ens sticket, mår helt OK (hungrig bara, räknas det som en biverkning?).

Nu skulle jag egentligen ha åkt till tandläkaren men tyvärr måste jag ta ett möte på jobbet i stället. Vad synd! ;-)

Efter mötet är det Arlanda som gäller, tjänsteresa i Finland resten av veckan. Ingen träning utan obligatorisk vila blir det. Känns konstigt att inte trycka ner springkläderna bland kontorsråttekläderna.

Inga kommentarer: