onsdag 9 december 2009

Min lunch

Vädret är grått och trist. Jag känner mig grå och trist. Inget är roligt. Föräldramöte i kväll i stället för rolig BodyCombat och Core. Blä. Men, helt plötsligt uppenbarade sig en möjlighet! Lunchmötet blev inställt och jag ilade hem, snabbt ombyte och iväg på en kort lunchjogg. Nu kännas livet under kontroll igen. Tänk vad frisk luft och endorfiner kan göra för humöret!

Livet innan lunchjogg

Livet efter lunchjogg, givetvis är glasögonen immiga....

Annars då? Jo då, tog mig iväg på kvällssimning i går alldeles ensam. Gick mycket bra. Hade fokus på teknik och bara teknik. Fick också nyttiga tips från en duktig simmerska. Sedan hem, plugga matte med dottern och iväg på BodyPump. Sådär ja! På gång igen! Men tyvärr måste jag erkänna när jag sitter här i mitt lyckorus att ljumsken protesterar lite..... Äsch, det går över. Jag äter ett till Tomteskum så blir det nog bra.
Distans: 5 km lätt
Tid: 32 minuter
Känsla: Ännu ett lugnt pass, kände ibland av ljumsken, spänner mig nog.

Inga kommentarer: