måndag 11 juni 2018

Helgen i bilder

Min helg, väldigt dåligt med bilder i mobilen såg jag. Hur ska jag nu kunna blogga?

Fredag - körde sista mötet i sport-BH och bara väntade på att få sticka ut och springa. 
En timmes löpning, snabbt ombyte och sedan party med brudarna.
Lördag - långpass cykel. Coachen ordinerade 3 timmar utan att stanna cykeln. Jag gjorde 2:51 och fikade sedan. Insåg att jag hade 2 mil till att göra och blev lite trött.

Resten av dagen spenderades på en filt vid en strand och häng med sköna kompisar. Kvällen med grillning hemma och sedan en cykeltur till samma sjö och häng med samma sköna kompisar. Typiskt bra dag. Synd att jag inte dokumenterade alls.

Söndag - löpning på schemat. Kasst. Skulle springa 75 min men ville lägga av efter 35 pga värmeslag. Höll ut till dryga timmen i alla fall. Hem och en kall dusch. Sen vidare till Högbo (med bil) och lunch med de finaste.
Glad och urringad.
Samtal med Dottern, simning i nästan åska (alldeles ensam), 2 km fixade av 3 planerade. Tänkte på Coltings podd - hans enda rädsla i vattnet är att det ska dyka upp en ubåt brevid honom (?). Det var det enda jag kunde tänka på under hela simningen. Att det plötsligt skulle dyka upp en ubåt. Rimligt? I Tolven?
Ubåtsfritt och fint.
Sen välbehövligt snack med den här Zingelbönan.
Middag alldeles för sent, både jag och Dottern var Hangry men vi dödade ingen som tur var.

Nu är det måndag och vet ni vad jag ska göra på torsdag? Jag drar hit igen. Med Dottern. Längtar.

Inga kommentarer: