torsdag 5 december 2013

Dagens

1. Träning
Hittills har jag hunnit med 45 minuter svettig spinning på lunchen. Hade ett cykelpass inplanerat i går men valde att vila. Bra det för det var skönt att spara passet till i dag. Nu väntar ett 40 minuter kettlebellspass innan jag är klar för dagen.

2. Lunch
Rester från gårdagens lilla julbord (till Sonens ära). Älskart!
3. Miss
Linnet ut och in på spinningpasset. Men det gjorde inget, det blev disktraseblött ändå. Men ALLA kommenterade fadäsen. ALLA.
4. Glädje
Snön är här!!!!! Katten var dock inte lika glad då jag tvingat ut henne i morse, hon blängde surt på mig med en blick som ungefär betyder "nu får det vara nog, nu flyttar jag till Mallan".
 
5. Typ stolt
Dotterns tweet som jag såg det första jag gjorde i morse. Gulliga, gulliga Dottern! Åh vad jag saknar henne!

Inga kommentarer: