måndag 9 juli 2012

Sponsring Hofors Adventure Group


För ett tag sedan nämnde jag något om ett nytt sponsringskontrakt, nu är det klart och det är Hofors Adventure Group som har det goda omdömet att sponsra mig. Kolla vilken snygg cykeltröja jag fått (dock inte jag som poserar i den nedan utan en i multisportlaget), känner mig nästan som ett proffs! Gjorde reklam för dem för fulla muggar i Vansbro. Detsamma gäller givetvis under Jubileumsmaran.
Hofors Adventure Group är ett multisportlag med bas i Hofors, de har rönt stora framgångar i exempelvis Åre Extreme Challenge (som de tävlade i individuellt) och Sälen Aim Challenge. Varje år anordnar de också en tävling i Hofors för att uppmuntra fler till att prova på multisport. I år är det fjärde gången som tävlingen anordnas, och för varje år blir det fler och fler deltagare. Även "proffs" börjar hitta till tävlingen. Från början fanns bara en sträcka (lång sådan), nu kan man välja mellan lång (vinnartid ca 4 - 4,5 timmar) och kort bana (vinnartid ca 2,5 - 3 timmar). Två personer per lag; herr, dam eller mixed. I tävlingen cyklar man MTB, springer, paddlar (kanot går att hyra) och så är det i år även ett äventyrsmoment som är hemligt. Men ALLA kan delta, oavsett om du tävlat tidigare eller inte. I år går tävlingen inuti en gruva, så coolt!
Anmäl dig till årets multisporttävling som går av stapeln 25/8!

Inga kommentarer: