måndag 2 november 2009

Veckoplanering

Det här blir en bra vecka, det känner jag på mig! Det bästa den här veckan kommer att blir Best of the Best på söndag. Då ska jag dansan rumpan av mig! Dessutom ska jag få ett par nya snygga skor att glänsa i, "där jag går i mina gyllene skooooooooor".

För övrigt är det en vanlig träningsvecka. Har kommit igång bra med löpningen så den ska jag fortsätta med. SMHI har dock varnat för snö i veckan så eventuellt är det dags att börja nöta löpband igen. Fast då måste jag städa i träningsrummet som förvandlats till förråd på ett mysko sätt under sommaren. Det blir också simning, en skön vana trots att det innebär en tidig morgon. Ja, ungefär så här blir det nog:

Måndag: BodyPump och BodyCombat
Tisdag: Löpning
Onsdag: Core
Torsdag: BodyPump + Löpning
Fredag: Simning + Spinning
Lördag: Löpning på gymmet
Söndag: Best of the Best!

Inga kommentarer: