fredag 27 november 2009

Inget bloggande = ingen träning

Den här veckan har inte varit någon höjdare. Det har varit en stress utan dess like och dessutom har jag ont i ljumsken så jag har inte kunnat använda träningen som ventil. I morgon ska jag på BodyCombat kvartalsutbildning så då hoppas jag att ljumsken har slutat att trilskas! Har behandlat med anti-inflammatoriska piller och Eeze hela veckan.

Det enda jag gör är shoppar för tillfället. Några julklappar, födelsedagspresent till sonen, doppresent till brorsans son och ett nytt vardagsrum. Fick ett tokrus och beslutade att NU är det dags att ta tag i rusten av vardagsrummet, den som vi skjutit på i två år. Marre tänkte dock inte riktigt klart för när hon börjat riva allt, köpt spackel, färg och tapeter, råkar hon se i kalendern att sonen ska ha sitt kalas om prick en vecka. Hemma. Utan färgburkar och tapetklister som kompisarna kan trassla in sig i. Och hela den här helgen är helt uppbokat, i stort sett alla kvällarna nästa vecka är bokade. Hmmmmm. Men med planering måste det gå! I kväll åker vi och hämtar soffan (vilken tur att jag såg att det fanns EN soffa som jag ville ha och som dessutom inte hade 10 veckors leveranstid som alla andra soffor utan den fanns på lager, det är ödet - mannen tycker inte att det är ödet, han tycker det är dyrt). Sedan börjar vi spackla mitt i natten. Tapeterna ska upp på söndag morgon, tidigt. Och taket, tja, det borde väl hinnas med på tisdag kväll eller något sånt.... Men det är kul!

Inga kommentarer: