onsdag 10 april 2013

Mina inspirationskällor

internets-bästa-inspiration
Sofy började men en härlig idé, jag hakar på. Fast på min lista skulle jag vilja ha betydligt fler än fem punkter, det finns så många inspirerande (och transpirerande) bloggar där ute beroende på vilket humör jag är på eller vad jag är ute efter. Men, men, här kommer några i alla fall.

1. Queen-of-F*cking-Everything, hon kommer alltid överst på min lista. Amen.

2. Lofsan ger mig träningsinspiration och träningsidéer.

3. BodyComf gillar Crossfit precis som jag.

4. Jessica är så klok och från henne dundrar det in en massa cykel- och spinninginspiration. Hon är typ världens bästa spinninginstruktör.

5. MarathonMia har jag följt i många år för hennes härliga humors skull. En inspirationskälla helt enkelt.

Inga kommentarer: