onsdag 16 juni 2010

Dagens boktips

Har läst en riktigt bra bok, Lilla Stjärna av John Ajvide Lindqvist. Som vanligt hur läskig som helst och helt omöjlig att lägga ifrån sig. Läs den!

När jag inte sträckläser Lilla Stjärna (som nu är slut och jag behöver akut en ny bra bok att hugga tag i) hann jag också ta en fika med en Klassikerkompis och diskutera Tjejvättern, konstaterade återigen att det är så himla roligt att cykla och att göra saker ihop! Efter fikat drog jag iväg och körde BodyPump en timme. De senaste gångerna har jag fegat med vikter då jag inte ville ta ut mig innan maran och efter maran ville jag vara rädd om kroppen. Men i går, då åkte de "gamla" vikterna på igen. Tungt som attan men så skönt att känna att varje muskel vibrerar av utmattning när passet är över. Ahhhhhh.

I dag springer jag en sväng och hinner förhoppningsvis med att gå på BodyCombat också.

Inga kommentarer: