torsdag 28 maj 2009

Vad nu då?

Precis när jag ställt in mig på att det inte blir någon mara för mig, springandes i alla fall, har foten blivit snäll igen! Varför, varför? Jag hade räknat med att ha lika ont som i går i minst några dagar till och sedan pytteont i några dagar till. I dag känns foten helt som vanligt. Och då menar jag verkligen som vanligt. Inte ens stel eller konstig. Kanske yttepytelite svullen men man måste nästan ha förstoringsglas för att se det. Jaha?

OK, hur gör jag nu? Ska jag vara "duktig" och tänka på framtiden och därmed stryka alla planer på en start i alla fall. Eller ska jag testa en kort runda på ett par kilometer i morgon vid lunch och sedan avvakta utfallet? Varför ska det vara så grymt svårt!!!!
För övrigt är jag hungrig precis hela tiden. Det är som att kroppen ställt in sig på att det blir en mara på lördag och vill ha mat hela tiden. Trots att jag inte tränat alls som jag brukar. Vad konstigt..... Men mat får den i alla fall, mara eller inte!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Konfunderande... testade du jogga idag? Eller skulle du testa först i morgon?

Marre sa...

Nej, har inte testat än, kommer att prova på lunchen i dag. Tänkte vila foten så länge som möjligt. Håll tummarna!