lördag 2 maj 2009

Maj, sköna maj - men först summering av april

Ännu en månad är slut! Tiden går så enormt fort och speciellt april. Och bara tanken på att maj snart är slut också gör mig lite ledsen eftersom det betyder att två av mina delmål då är över... Men förhoppningsvis har jag haft massor av roliga stunder och härliga känslor!

Summering då:
Totalt: 31 träningspass, 2010 minuter
Löpning: 155,5 km (75,94 km april förra året) på 15 träningspass
BodyCombat: 8 gånger
BodyPump: 4 gånger
Core: 2 gånger (vad lite?)
Functional moves: 1 gång
Step-up: 1 gång
Känsla: Härligt, härligt!

Fokus framåt i en månads tid blir LÖPNING, bara löpning. Ska verkligen fokusera och prestera bra på mina maj-pass. I morgon är det lång intervall på schemat, sedan väntar den tuffaste träningsveckan innan maran. Jag kan knappt bärga mig!

Inga kommentarer: