lördag 23 juli 2016

Transpirerad och inspirerad

Inte mycket till varken inspiration eller transpiration sista veckorna. Började semestern med att bli sjuk och det var riktigt illa. Har aldrig haft så ont i halsen. Efter det kom hostan from hell. Trist. Nästan två veckors träningsuppehåll då träningen ska vara mängd. Och innan det hade jag också svårt att få ihop träning pga jobb och annat. Nej, den här våren och sommaren går till historien när det gäller kass träning. 

Men nu är jag inne på andra veckan av semester. Förra veckan var vi i Finland och den här i Riga. Nästa vecka Danmark. Det går fort i svängarna. Min sista vecka ska jag dock tillbringa i Sverige och gärna hemma. Och de kommande två veckorna är det träningsfokus.

Lite träning har jag faktiskt hunnit med. Först cykel på Ekerö i två dagar. Sen löpning i tre dagar här i Riga, just hemkommen från ett längre pass på 2 timmar. Skön känsla även om det gick långsamt....

Ångesten inför Ironman är total, men det blir som det blir. Nu ska jag ta mig samman.

Bilderna går inte att få dit jag vill ha dem i den här jäkla appen på telefonen men ni får ta det för var det är.

Inga kommentarer: