lördag 14 mars 2015

Vårkänslor

Bästa känslan i dag när jag får kliva över Sonens och hans kompisars cyklar på väg in efter simmet.
Simmet ja, SSSSara har gett sig tusan på att jag ska lära mig att dyka. Hon säger något om att alla kroppsdelar ska ramla ner i rätt ordning. Hallå! Lätt för henne att säga som är 25! Jag är medelålders och mina kroppsdelar faller liksom lite hur som helst. Allt vill ju neråt nuförtiden. I duschen kunde jag konstatera att det nog blev några mag- och lårplask, var snyggt rosa både här och var....

Mera vår! Rosevin i glasen i kväll!
Och mello. Sonen tycker helt plötsligt att vita jeans är snygga. Jag provade ett par tidigare i dag och då ruskade han intensivt på huvudet men när Isa har dragit på sig exakt likadana var det tydligen OK. Måste vara något med de där medelålders kroppsdelarna som faller neråt i oordning. Veckopeng indragen.
Och i morgon på min spinningklass har jag med några gamla godingar såsom denna.
Du kommer väl? 

Inga kommentarer: