torsdag 12 mars 2015

Nästan träning

I går fick jag ta på mig träningskläderna igen! Ja, fast inte träna förstås men det var ändå närmast heligt att få dra på sig lycra igen. Dock kände jag redan under rörligheten att den här kroppen behöver mer vila då svetten droppade ner efter några få plankor och höftöppnare.

I morse träffade jag Fröken Simfena och förde försiktigt på tal att jag kanske skulle hoppa i bassängen med henne men fick ett skarpt NEJ och en blick som inte direkt var förhandlingsbar tillbaka. Jag förstår. Jag vilar.

Medan jag vilar har jag hunnit träffa adepten för att fila planer och så har jag ätit lunch med en riktig skönhet. Kan ni gissa vem?
I dag coachar jag crossfit, har bestämt mig för att köra Open med dem, ni vet uttagningarna till VM i Crossfit? Det blir kul. För mig.

Och så dör jag "jag-är-en-så-stolt-mamma-döden" när jag läser Dotterns blogginlägg. Vilket språk! Vilken författare! Vilken skön och klok ung kvinna! Vem har hon ärvt det där av? :)

Inga kommentarer: