fredag 23 november 2012

Mina kompisar

Jag har sådana underbara kompisar. Överallt. Skickar all kärlek till dem alla så här på fredagsmorgonen.

Till exemepl i morse, då dyker 5 vänner upp på min Crossfit nästan alldeles frivilligt. För att köra sk*ten ur sig en fredag morgon. Det är ju kärlek (och ingen bild för mina armar skakade för mycket). Fredagsmys.

I går träffade jag en kompis som sprungit till gymmet bara för att hänga med mig på core. I sin allra finaste reflexväst speciellt anpassad för löpning (tror jag, så sa hon i alla fall och Flexbert ser snabb ut).
Eller senare på kvällen när jag kommer till simmet och hela 40+ (aka medelålderskris) gänget sitter och väntar på att få starta. En av dem är lite mer ivrig än vi andra så hen sitter klar med dräkt, mössa och paddlar på. Och Gud vet hur länge hen suttit där innan vi andra dök upp. Hela dagen? Vet inte om hen vill visa upp sig på internet så jag blurrade ansiktet så kan ingen räkna ut vem hen är.
Det är kärlek det.

Så till alla mina träningskompisar (för det är väl bara ni som hänger här antar jag?) - TACK!

Firade i går med världens godaste kvällsmål - keso med björnbär. Med ett leende på läpparna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur underbar är inte Du <3 Japp, flexbert västen är grym, men jag håller det lite hemligt.. Trevlig helg, kompis!! Träningsvärken börjar redan göra sig påmind ;)